Vai että kesti venttikympit
mulla mureni taskunpohjalle melkeinpä itsekseen. Tietenkinhän se on vähän käytöstä kiinnin - meidän tytöillä kestivät vuositolkulla mutta pojalla alle puoli vuotta kun hienot ja modernit vaihtokuoret oli aina auki tai päreinä...
Onkohan tuo upotettavuus se kaikkein tärkein ominaisuus extreme-kännyssä? Ainakin mulle on iskun- ja puristuksenkestolla enemmän merkitystä mutta sitäkin enemmän merkitsee se että sillä voi luotettavasti soittaa... 
Ja ei kait Samsung ole ihan huono noin niin kuin laitteenakaan kun se on hirviporukan ainoa puhelin jolla ei ole yhteydenpito-ongelmia Kestilän/Pyhännän korpimailla. Tietysti osansa on liittymälläkin mutta viime kädessä laite se taitaa ottaa sen radioaallon vastaan... Vai onko se radioaalto vai kännykkäaalto...?
Kyllä kesti, nimenomaan ne tietyn sukupolven kestäväksi tehdyt laitteet. Saikos noihin ekoihin edes vaihtokuoria, en muista tarkkaan mutta semmoinen kutina on, että nuo tulivat vasta myöhemmin?
Sinulla on ollut juurikin huonompitekoista sukupolvea tai sitten maanantaikappale.
Yksilöitä luuritkin ovatten nekin.
Käytöstä? Lueppas nyt tarkemmin uudestaan miten tuon toisen luurin kanssa kävi. Ei ollut kassaholvissa.
NMT-puhelinkin toimi ihan kovassa työkäytössä ja toimisi edelleen mutta kun verkko puuttuu. Tais olla motorola merkiltään.
Pitääkö tässä nyt alkaa ratakiskoa vääntämään enemmän aiheesta kun nyt sähköisten komponenttien perusjutut on hukassa :oOlen tästä aiemminkin tainnut kirjoittaa mutta tässäpä tämä:
http://lmgtfy.com/?q=hehkulamppuhuijausVoi Samsung ollakin kestävä, en minä sitä. Upotettavuus tietty silloin hyvä ominaisuus jos käsittelee laitteita kuten minä=känny törmäilee vähän väliä maahan.
Duudsonit tai teknarin tasan varmaan objektiiviset testit ei voisi vähempää kiinnostaa.
Teknari "testeineen" onkin pahkasian hyvin korvaava lehti. Vai miten se sattuukin Onkian rengas aina voittamaan? Paras lienee, vaikka sakemannien testeissä kaukana kärjestä.
No nyt kun aloitin niin jatketaan joutessaan asian vierestä. Samaa luokkaa ainakin osa sakujen autolehdistä mitä muuatta läpyskää lukenut. mm "yllättäen" BMW voitti testin vaikka 300C 4-veto Hemi kepitti kaikki autot testeissä näissä kaarreajo, jarrutus, kiihdytys yms. osa-alueissa.
Mutta tuosta ylläolevasta linkistä oppii äkkiä minun pointtini tuohon kestävyysasiaan liittyen

Sama mekanismi toimii edelleen. Koko ajan lyhennetään tuotteen elinkaarta tarkoituksella. Joten tässä valossa kalliimmista osista tehty puhelin ei kuulostakaan niin huonolta sijoitukselta.
Radioaalto on juu ja kalliilla ostettiin ilmaa Saksasta. Eli perinteinen Saksasta saa halvemmalla ei tässä toiminut