Noh en ole joustani mihkään vaihtamassa, kuhan pelleilin
sen verran tuolla crx 32 on tunne arvoa niin ei raskii luopua 
Jaa sinullakin tulee tuolla Fuel # 3 luokan cämeillä, kuten minullakin. hieman pehmeämpi kuin Fuel # 1 ja Fuel # 2, tosin nuilla cämeillä saa nopeutta nuoleen, mutta ei merkittävästi. Ainakin jenkki foorumeilla kerrotaan.
Joo ja hyvä niin, koska se sinun 70-paunainenkaan ei niin pahalta tuntunut tuolla camilla. Arvostan vedon pehmeyttä enemmän kuin nopeutta. EDIT: kyllähän pidempi veto tässä varmasti vaikuttaa enemmän, eli sen pienemmän camin mahdollinen nopeushyöty täytyy tulla noilla rajoilla, jotka on mahdollista saada kahdella eri camilla: 26" ja 28".
EDIT2: Olen myös lukenut arvostelun, jossa sanottiin tuon #3 camin olevan noita pienempiä cameja parempi jousen vireessä pitämisen kannalta, eli sen kanssa jänne ei pääsisi niin helposti ryömimään eteenpäin ja aiheuttamaan nykäisyä. Erittäin hyvä, jos näin on, sillä tämä seikka on minua tuossa CRX:ssä vähän huolestuttanut.
Mistäs Arto hoytin tilasit?
Danalta Hunter's Friendiltä. Aikoi yhdistää kaksi CRX 32:a (70#/29" ja 60#/28") jolloin saa nopeasti jousen minun spekseillä eli 60#/29", ja yli jää sitten 70# 28" -jousi. Hieno homma, ei nimittäin ollut jakelijoilla varastossa tuota tällä hetkellä!
Olisin ottanut 65-paunaisena kun tätä sellaisenakin valmistetaan, mutta se olisi tiennyt selvästi lisää toimitusaikaa.