Entä jos ostat minulta tuon vähän käytetyn Led Lenserin Ahvenanmaan reissun jälkeen ja tilaan itse tilalle tuollaisen Zebran 
...ja saat tietysti selvästi halvemmalla kuin halvin muualta löytämäsi tarjous toimituskuluineen.
Pieni varoituksen sana Artolle, kuka on tunnetusti hintatieoinen.
Noi minun linkkaamat lamput syö ihan poskettoman kallita CR123-teho paristoja. Hintaa about 4.5EUR-8EUR per styge, ja niitä menee reppukaupalla.
Itse käytän Panasonicin huippukennoilla tehtyjä paristoja. Parit laturit ja Panasonicin-laatu akutkin löytyy ja ei ole halpoja nekään.
Näissä ei todellakaan kannata säästellä Kiinan zigtsao akkupaketeilla/latureilla. Noi imee poskettoman määrän virtaa piikkinä ja huonot akut/patterit paikoillaan, jotka ei ole valikoituja ja tasapainoisia voi lamppu yksienkertaisesti räjähtää! ja näin on jollekin kotisepälle käynytkin. Käy meinaan pikkusen kuumana tommoinen lamppu normikäytössäkin.
Lisäekstrana sen kun ruuvaat juosten kusten tehdyillä toleransseilla tehdyt CR123-akut paikoilleen lampun ledin yhdeydessä oleva piirilevy menee paskaksi--->entinen lamppu. Tämä johtuu naftista sovitusesta. 0,5mm liian pitkä patteri särkee kiinniruuvattaessa fikkarin taatusti.
edittiä:
Jaaniin. noissa akkuversioissa ei sitten riitä noilla candeloilla lähellekään sitä mitä valmistaja lupaa. AA ja AAA-versiot on heikoimpia tässä vertailussa. Niissä ei vain riitä jerkku noilla tehoilla edes laatupattereilla saatika akuilla. Joten kannttaa varauksella suhtautua amerikan poikien lupauksiin.
OT:
Minulla oli muuten ohtalampuksi kypärään DIY- Hellfire-prototyyppi-versiokin. 2*50W sisustushalogeeni sopivalla keilalla rosterikoteloon sovitettuna. Akku painoi about tonnin mutta painosta viis tai kuus. Lamppua piti käyttää talvella. Lämmpes sen verran, että piti johdotukset laittaa teollisuustason lämpöjä kestävästä kaapelista. Autot vilkutteli pitkiä kun sattui autotien reunassa ajamaan...