Siis semmoinen reppuun tms kuuluva ei mikään juomaveikkojen seurapiirirakko...
Elikkäs uusi ja vielä sinetöity SOG:n 2l litteä juomarakko.
Ostin jenkeistä uuden päivärepun ja siihen kuului juomarakko joille en kyllä keksi mitään järkevää käyttöä metsästyskäytössä joten rakko joutaa kiertoon sellaiselle joka keksii, tai luulee keksivänsä, tarvetta. Oiskohan joku 15 ekua paha hinta SOG:n laaturakosta?