Täältä pesee ja linkoaa.
Laitan vähän kokemuksia muutenkin. Tuntuu välillä, että ratakiskokaan ei minun käytössä kestä.

Laukauksia on tälä Reflexillä ammuttu nyt 6 vuoden aikana ns"posketon määrä" varmaan yli 25000 kpl
Eka jousi oli Pearsonin 60#Shadow talja vuonna 1988. Uudelleen aloittelin harrastuksen tauon jälkeen tuossa v.2000.
nykyinen setti:
- Reflex Grizzly #60 tapissa ruuvattuna paunat pikkusen yli ton. veto tais olla 27
- Helix kaapelit ja jänteet. Hoitolitkuina Winners Choice. BCY:n tuhtein punoslanka (ei kestä tämäkään)
kolmannet kaapelit menossa ja viides jänne. keskipunoksia lukemattomia.
- Limb saverin vaimentimet kaapleleissa, kaapeliohjurissa, lavoissa ja jänteessä.
- Alpine Mach 5 slider
- iso kiekko huulimerkkinä
- vanha Fred Bear signature 7-nuolen viini kiinni
- NAP Shcok blocker stabi
- bisquit nuolihylly. kuusi "karva"sisäosaa jo ammuttu loppuun
- no-peep
- tähtäin 5-pin V.pin Matrix Trophy ridge pienillä jyvillä. ledivalolla ja lisäsnä/varalla kemiallinen Throphy Nitro light valotikku lisävalo. Hyvä tähtäin mutta heikkorunkoinen säätökiskojen osalta
- rannelenkki
- kahva customoitu plastic paddingilla
- nuolena easton epic 340. Ei ole kestä näköjään minulla. seuraava kokeilu FMJ. painosta viis tai kuus kunhan kestää.
- sulat NAP quik spin ST asteen offsetillä 3,125 tuumaisena. Kokeiltu varmaan luokkaa kymmentä eri sulkamallia/merkkkiä. Tämä on paras.
-nokki Firenock v2.0 ylivoimaisesti kestävin ja kirkkain nokki markkinoilla. Easton Tracer mykistyi täysin muutaman pehmeän lahon kanto-osuman jälkeen.
- laukaisulaite 5-sorminen kahvamallin Carter Chocolate addiction jonkun aikaa. toivottavasti ei porsi tämäkin. Olen testaillut montaa laitetta: loppuun ammuttuja mm. kalliimman pään Tru-Ball, Tru-Fire, Spigarelli ja Scott ja joku halpis.
-Kärkinä mekaanisista 3-blade NAP Spitfire, G5 Tekan 2, 3-blade W.A.S.P Jak hammer.125 gn
Kiinteitä leikkureita: old school Fred Bear 2 blade bleederilllä ja satellite iso 4-blade miehekkäillä 145 gn painoisena ja NAP pikkuleikkuri. Kestävimäpiä ja parhaiten lentäviä kevyesti olleet nuo Tekan2:set.
Lisäksi on tähtäimeen kiinnitettävä Buckmaster laser pimeäreenikäyttöön. Hyvä laite paljastamaan pokakäden kulman virheet ja vapinan.
2-jousena
90-luvun PSE Thunder flite express. eastonin alukepeillä vaistokäytössä.