29/11/21 - 23:24 ip

Kirjoittaja Aihe: M: Electrolux EDC 350E kuivausrumpu  (Luettu 2106 kertaa)

OttoM

• Newbie
  • *
M: Electrolux EDC 350E kuivausrumpu
« : 29. Syyskuu, 2013 - 08:52:26 »
Elikkäs myynnissä olisi otsikon kuivausrumpu.

Itse kone on kymmenen vuotta vanha, mutta se on lähes käyttämätön. Olen saanut sen tädiltäni, joka asui erikoisessa asuntokokoonpanossa jossa oli kaksi kuivausrumpua. Hän käytti vain toista ja tämä seisoi paikalla, johon se oli rakennusliikkeen toimesta laitettu, täysin tyhjän panttina. Syy miksi se minulla vähälle käytölle jäi oli se, että 50-luvulla rakennetun asuintaloni sähköjärjestelmä ei kestänyt kahta suuremmin sähköä syövää kodinkonetta, jotka olivat päällä yhtä aikaa. Jos esimerkiksi yritti laittaa sen ja tiskikoneen yhtä aikaa päälle, pamahti sulake ja sitä myöten meni pimeäksi makuuhuonetta lukuunottamatta koko asunto - jääkaappi ja pakastin mukaan luettuina. Tämä vaikeutti elämää sen verran, että koneesta otettiin töpseli irti ja jossain vaiheessa kannoin sen kellariin. Konetta on siis käytetty muutaman viikon ajan ja se toimi moitteettomasti, mutta rakennusteknisistä syistä käyttö jäi lyhyeksi. Koska koneen kohtalo kellariin kantaessa oli epäselvä, nukkasihti, vesisäiliö yms. ovat todennäköisesti putsaamatta. Tulee nyt myyntiin, kun täti lopulta sanoi, ettei halua konetta takaisin. Tästä siis erittäin hyvässä kunnossa oleva merkkikone!

Hinta 70 €. Asun Toivoniemessä, Oulussa, täältä voi tulla noutamaan.
« Viimeksi muokattu: 03. Lokakuu, 2013 - 20:47:13 kirjoittanut OttoM »
"Shoot all the bluejays you want, if you can hit 'em, but remember it's a sin to kill a mockingbird."

No comments for this topic.