Juu ne mun nuolet on löysiä...600 sarjan nuolia ja noi on 2 astetta tiukempaa tavaraa eli 400 luokkaa. Veikkaanpa että jäykkiä on primijouseen jossa nuolen pitää olla huomattavasti ikkunaleikkauksen omaavaa jousta löysempi.
Falcolta lähtis 54 tuumasta stormia 250 euroon vaikka ilman ikkunaleikkaustakin...jos haluat kusilaitu jousen siihen primitiivijousen kaveriksi

Ei niillä koskaan samanlaista fiilistä saa ampumisesta kuin puujousella, mutta onhan ne toimintavarmoja ja jokasään pelejä, ns huoletonta ampumista.