Myöskään ei ole "T-Handle" mallin laukasulaitteet, pois sulettu asia. Mutta ovatko nämä suosittuja metsästyskäytössä, vai onko nämä tarkoitettu ihan 3-D ammuntaan yms? Jotenkin vireeseen vetäminen tuntuisin paljon paremmalta ja eikä rasitusta syntyisi. Näistä kirjoitellaan aika paljon foorumeissa!
Jos jollain sattu olemaan "T-Handle" mallin laukasulaitettan, niin olisiko mahdollisuus päästä kokeilemaan?
T.R.U Ballilla olisi tämän näköinen kapistus

Sanokaapa te 
P.S Jos joku on kiinnostunut ostamaan tuon T.R.U Ball tornado, niin voin myydä OSJM jäsenille aika huokeeseen hintaan
Tuossa kuva: http://www.truball.com/tornado.html ja löytyy mustana.
no minähän kyllä ainakin sanon
Tilannehan on se, että T_Handle on nykyään kasvattanut isojen poikien suosiota sekä rata- että jahtimiehillä. Taitaa olla vain aina vähän muodin ja markkinoiden mukaista tuo laitetyylin suosion kasvaminen.
Itselläni ollut T_handle aina. Omalla kohdalla nuo ranneviritykset ei vain toimi. luistaa, ahistaa yms. tarra ei pidä yms.
Kokeiltu on montaa noitakin.
Noita ranne/handle-hybridi-mallejakin on nykyään markkinoilla. Voisin etsiä sinulle Bowhunterin testin noista. jos vain lehtipniosta löydän kyseisen numeron.
Jos kun tulet ampumaan paljon, niin lukaseppa nuo minun kokemukset kestävyyksistä tuosta toisesta "Minkä jousen omistat" ketjusta. Carter on ainoa tähän mennessä kestänyt. Hintaa on kyllä sitten ns"riittävästi" Mutta ei ole Spigarellit, Scottit, TRU-ballit und muutkaan kestäneet minulla, vaikka mallin hintalappu on ollut kolminumeroinen.
Minun Chocolate addictionia pääset testaamaan heti kun sovitaan se uus tapaaminen.
http://www.obsessionarchery.com/carter-chocolate-addiction-p-294.htmltuossa muuten vielä harvinaisen edullinen tuo laite. Paria sataa ja ylikin taitaa olla normihinta. Laite onkin melko kellosepän työlaatua. Tasan yhden kerran on tullut toimintahäiriö. Oli vissiin umpijäässä, mekanismi tarvitsi crc:tä vähän ja taas mentiin.
ainiin D-loop on haitarista

Bill Winklekin sanoo niin, jotne se on lopullinen totuus