Olen tilannu varmaan kymmeniä paketteja ulkomailta. Tullissakin huutelevat jo ovelta, että sinulla on vissiin nitä jousi-tarvikkeita.
Paras firma jenkeissä. Nopeat aspan vastaukset ja toimitukset. mm. lennossa onnistui lisäämään tilaukseen tavaraa.
www.cabelas.comBasspro-shop on iso, mutta muistaakseni niillä on toimituskulut tosi kalliit.
Kävin Dallasin bass-pro:ssa ja ei siellä voinu kun ihmetellä. Viihtyisi useammankin päivän. Laitos oli kooltaa luokkaa litun prismaa isompi. Pelkkiä siimoja oli kymmeniä hyllymetrejä.
Englannista hyvä kauppa the archery company. Hinnat ihan asialliset ja plussaa se, että ei tarvi tullien kans säätää. Punnan kurssikin on ollut hyvä ostajalle.
Tuonne palautukset onnistui hyvin ilman säätämisiä ja lisäkuluja. Tuli väärän kokoinen kampe.
http://www.thearcherycompany.com/editti: oho. ompas nousseet tän enklannin fiman hinnat noin äkkiä katottuna: Bushnell scout perus lasermittari 317EUR tarjouksessa!
Cabelaksesta prempi ARC-versio 250 USD...
no, voi tuolla jotain edullistakin varmaan olla.
Varsinkin nuolipakettien toimituskulut voi olla poskettomat. Kulut vaihtelee paljon, jossain voi saada kohtuuhintaan nuolipaketin.
Itse olen nuolet hommannut Pedin tai Poikolaisen kautta. Ei olisi halvemmalla jenkeistä saanut.