Tuli käytyä tuolla Merrysportissa kun keravalla olin sukuloimassa, ihan siisti paikka. Omistaja asuu naapurissa eli jos ohi kulkiessa meinaa piipahtaa tuolla niin soittaa etukäteen niin se kaveri osaa olla paikalla.
Ei olis kannattanut käydä siellä kun meinasi lähteä mukaan taljajousi Diamond razor edge 60 paunaa. Osaako kukaan kertoa kyseisestä jousesta mitään jotenkin se liittyy Bowtekkiin.
Ah, legendaarinen Merrysportin kopiopaperihinnasto 90-luvun alusta. Tuli luettua tiheään. Silloin tilaukset pelasi tai sitten ei

Mutta asiaan. Sarjassamme Sarvispää muistalee. Eli tuo Diamondhan on ns"luksusmalli" Boutekista. Enemmän säätöjä sun muita vipstaakeja.
Vähän sama kuin Rytera,joka on Martinin deluxe-mallisarja.
Itse katsoisin, että lienee ihan hyvä kampe tuo Diamond. Jospa siittä ei lavat paukkuisi osiksi samaan malliin kun buotekista

Lähes kaikki nykytaljat on hyviä kamppeita parantuneiden materiaalien yms vuoksi. Makuasioita lähinnä sano koira.
Huvitti muuten hiukan boutekin uusi mallinimi: Destroyer. Hyvin ne luottaa omiin lapoihinsa. Vähän sama kuin kinkkilän kiikari nimeltään Mystery. Ja olihan siellä akku ja laturi nimeltään Trustfire ja Ultrafire...
ei mulla muuta.