13/06/26 - 21:02 ip

Kirjoittaja Aihe: No-peep ja vastaava tuote  (Luettu 2929 kertaa)

Arto_Y

• OSJM
No-peep ja vastaava tuote
« : 29. Maaliskuu, 2011 - 11:54:12 »
On liikkunut huhua, että Timberline Archeryn valmistamaa no-peepiä ei enää valmistettaisi. Näin ilmeisesti tosiaan on, koska tuotetta ei enää löydy Timberlinen nettisivulta. Vastaava, kilpaileva tuote kuitenkin löytyy:

http://www.archeryinnovations.com/

Itse olen käyttänyt vuosikaudet no-peepiä. Tämä on siis optinen härveli, jonka avulla näkee, että ankkurointi on aina samalla tavalla. Laite paljastaa myös mahdollisen kahvan vääntämisen eikä se tarvitse paristoja (tosin hämäräammuntaa varten olen vetänyt valokuidun tuolle). No-peepin läpi ei siis katsota, vaan se asennetaan etutähtäimen viereen. Peep-tähtäintä ei jousen jänteelle silloin laiteta, koska tällä järjestelyllä pääsee yhtä hyvään tarkkuuteen.

Nahkahanskallahan on myös no-peep käytössä ja oliko meillä muitakin käyttäjiä.

En tiedä, pitäisikö ostaa yksi varaosaksi, jos vielä jostain saa. Tuo yllä linkitetty kilpailija on vähän suurempikokoinen ja liekö muutenkaan yhtä hyvä.

Jotkut ovat kokeneet ongelmaksi sen, että katse alkaa hyppimään tähtäimen ja no-peepin välillä tähdättäessä. Kyllä sitä joskus itselläkin tapahtuu. Periaatteessa se ei kuitenkaan ole tarpeellista, koska kaikki mahtuu kerralla näkökenttään.

nahkahanska

• Hero Member
  • Urea Iacta Est
Vs: No-peep ja vastaava tuote
« Vastaus #1 : 03. Syyskuu, 2011 - 10:49:08 »
Wanaha reply, mutta IQ-bowsight on yhdistänyt no-peepin tähtäimeen Retina-lock nimellä. Vois olla hyvä ratkaisu?

http://www.iqbowsights.com/Products/7-Pin.php

Tuo jos sais V-inline pin jyvillä, vois hommata seuraavaksi tähtäimeksi.

Arto_Y

• OSJM
Vs: No-peep ja vastaava tuote
« Vastaus #2 : 07. Syyskuu, 2011 - 11:27:39 »
Joo, saman tuotteen olen bongannut Bowhunting Worldin mainoksista ja tuli selvitettyä hintakin. Ehdottomasti kiinnostava tuote.