Pyssy on Faktor34 ja siinä ei ole sitä uusinta joustavaa ohjuria. Oli mulla jokin (teko)syy jonka varjolla perustelin itslleni, että minun on saatava kokeilla tuollaista.

Elikkä niissä maileissa jossa ohjurissa on kaksi erillistä rullaa ohjuri vetää voima- ja kontrollikaapelit voimakkaasti sivuun. Jos haluaa, että kiinteäleikkuri ja taulukärki osuu samaan kohtaan niin säätö on tehtävä y-haarakaapeleitä säätämällä, koska nuolihyllyä nämä ei tottele.
Kun olen säätäny leikkurin ja taulukärjen osumaan samaanpisteeseen niin yläCam on voimakkaasti kallellaan ( ylä camin alaosa jousen runkoon päin) ja kun kaapeliohjain on muotoiltu kääntymään vasemmalle niin jänne on vähän kulunut kaapelin ohjaimen kohdalta.
Tämä korjaussarja pitäisi korjata lähes kokonaan tuon yläCamin kallistelu tarpeen
Ei tuon ohjurin vaihto osumistarkkuuteen vaikuta mutta jotenkin vaan kiinnostaa testailla ja koittaa rakennella itselle sopivaa pyssyä.

ps. sen verran luotan kummiskin Hoytin insinöörien tekeleisiin, että tuli hommattua 40" targetti hoytti ( tosin käytetty) jolla pääsen analysoimaan muutemien ominaisuuksien vaikutusta ammuntaan