OSH:lakin on oikein laajakangas simulaattori ammunnan harjoitteluun. Lopputulema on kuulemma vakavasti otettavien käyttäjien mielestä että silä jos jollakin saa ammuntatekniikan sekaisin. Itse olen amunut sillä pari kiekkaa Eklundia vastaa ja (luonnollisesti hävisin mutta niukasti) olen sitä mieltä että OSH: lla olisi ollut tärkeämpiäkin rahanreikiä...
Jos noista oikeista simulaattoreista puhutaan, niin joku suunnilleen vastaavahan on kuulemma OMAS:in radalla, siis samassa paikassa jossa voimme käydä sisällä ampumassa. Käsittääkseni siihen voi kytkeä oman haulikon, mutta en ole tutustunut. Pitäisi ottaa tuosta selvää.
Missäs etelässä olikaan se simulaattori, jossa voi ampua myös jousella? Eihän se ollut joku Sakon paikka?
Sisällä kotona ampuminen tuntuu riskialttiilta. Talliin ei mahdu (tosin se on tarkoitus kesällä siivota ja järjestellä, siinä yhteydessä voisi ottaa asian huomioon). Naapurin rouvan pihalla on lupa käydä, siinä on junaratavalli takana, mutta täysin riskittömänä ei sitäkään voi pitää (mietipä Varjaagi vaikka sitä katto-osumaasi

).