28/04/26 - 06:47 ap

Kirjoittaja Aihe: Hyvä juttu Jäkkärässä: aloittelevat jousimetsästäjät  (Luettu 3123 kertaa)

Arto_Y

• OSJM
Hyvä juttu Jäkkärässä: aloittelevat jousimetsästäjät
« : 14. Kesäkuu, 2016 - 00:13:31 »
Uudessa Jäkkärässä s. 11-13 on Helin ja Teemun kirjoittama, pitkään odotettu juttu mainitulla otsikolla. Kiitokset, hyvä juttu ja hyvää mainosta myös seuralle!  :)

Sivulla 29 on myös Liminganlahti-cupin mainos. Merkatkaa se kalentereihinne: 6.8.2016.
« Viimeksi muokattu: 14. Kesäkuu, 2016 - 00:20:55 kirjoittanut Arto_Y »

Skumbe

• Ylläpitäjä
  • Jarmo K
Vs: Hyvä juttu Jäkkärässä: aloittelevat jousimetsästäjät
« Vastaus #1 : 14. Kesäkuu, 2016 - 00:33:34 »
Joo korvat punasena kateudesta lueskelin sitä saalislistaa siinä  >:(

Ei vais, hyvä että jotkut saa  ;D
Vääränkätinen sekakäyttäjä.
Obsession Def-Con M7 '16 (QAD HDX - G5 Optix XR2)
Samick Deermaster Take-Down Recurve

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #2 : 14. Kesäkuu, 2016 - 09:38:34 »
Mitenkäs sitä sanotaan: Sääli on saatua mutta kateus ansaittua....

...... no vitsi vitsi mutta minusta jousimetsästyksen ylivoimaisesti tärkeimmät varusteet ovat kiihkeät eräveret ja hyvä hermostorakenne. Niitä ei muuten löydy nettikaupasta edes ameriiiiikanmaalta eikä saa harjoittelemalla.... ;)

Toisaalta kukin taaplaa tyylillään ja jos saa harratuksesta itselle mielihyvää niin tartteeko sitä muka jotakin vielä lisäksi...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #3 : 14. Kesäkuu, 2016 - 10:40:05 »
Kylmän Juhan juttu Uudesta-Seelannista oli myös kiinnostava. Oli Juha näemmä käynnyt jahdissa myös Remi Warrenin kanssa siellä. Oliko se ennalta suunniteltua vai sattuivatko miehet muuten vain samoille mestoille, ei selvinnyt jutusta. Kun minulla aiemmin näkyi WildTV-kanava, niin katsoin sieltä usein Solo Hunter -ohjelmaa, jossa tuo Remi seikkaili, kuvaten itse jahtinsa useamman kameran kalustolla (kypäräkamerat mukaan lukien). Ohjelma oli erittäin kiinnostava, kun itseänikin tuo jahdin kuvaaminen kiinnostaa. Sen verran olen ohjelman fani, että minulla on jopa Solo Hunter T-paita  ;D Harmi vain, kun tuon kanavan saatavuus lopahti TV-operaattorin kautta. Kyllähän noita pääsisi netin kautta katsomaan tietty: http://solohntr.com/solo-hunter-episodes/
« Viimeksi muokattu: 14. Kesäkuu, 2016 - 10:43:43 kirjoittanut Arto_Y »

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #4 : 14. Kesäkuu, 2016 - 13:57:18 »
Jotenkin minua ei tuo Tri Kalman juttu säväyttänyt oikein mihinkään suuntaan mutta oman porukan juttu oli paljon parempi...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Heli

• Hero Member
« Vastaus #5 : 14. Kesäkuu, 2016 - 19:52:04 »
Niin tuo seuran mainostaminenhan ei ole mitenkään ilmaista..erityisen kalliiksihan se tulee puheenjohtajalle, kun nimi on mainittu jutussa kahdesti  ;D