22/06/26 - 11:18 ap

Kirjoittaja Aihe: MAINOS - Jousilaukkuja jänteistetylle vastakaarelle tilauksesta  (Luettu 1376 kertaa)

eemeil

• Sr. Member
  • Vastakaarella ja vaistolla vitikkoon..
Jonkin verran on ollut kiinnostusta meikäläisen jousilaukusta, joten laitetaampa tänne mainosta aiheesta. Laukku on paremman puoliskoni tuotantoa.
Alla hieman kuvia laukusta:

Klikkaamalla saapi kuvat isommaksi..

Suomalaista käsityötä paikallisen tekijän tekemänä!!
Laukussa vakiona: Kantokahva, remelit esim. nuoliputkelle, sisäpuolella tarviketaskut tarrakiinnityksellä, sekä selkäremmi.

Hintaa laukulle tulee n. 70€ + pääli- ja vuorikangas ( 150 cm leveää kangasta kuluu 80 cm kumpaistaki 60" jouseen ). Minun laukussani noille kankaille kertyi n. 15 € hintaa. Hintahan elää jonkin verran johtuen siitä, että tarvikkeiden hinnat voivat vaihdella, sekä tietenkin varustelutaso vaikuttaa hintaan.
Itse kun käy ostamassa saa mieleisensä kuosin pintaan (Muista tarkistaa vedenpitävyys!) ja omaan tarpeeseen sopivan vuorikankaan. Muut tarvikkeet sisältyvät hintaan.
Mikäli ei itse halua käydä kankaita ostamassa, niin siitä tulee 15 €:n lisämaksu.
Muista mainita jousesi pituus, jotta laukku ei jää kittanaksi eikä myöskään liian isoksi.

Mikäli kiinnostus heräsi, niin voit ottaa suoraan yhteyttä Ateljee Sauma/Anniina Simi:
http://www.ateljeesauma.fi/

Kysykää ihmeessä jos jokin asia on kerrottu epäselvästi tai muuten jotain lisäinfoa kaipaatte.. Meikäläisestä kun ei oikeen oo noita ruuneperin hommia hoitamaan ;(
-eemeil
-------------------------------
Tähän sitte jotaki viksua..

No comments for this topic.