Kiinnostaisko Hoyt Rampage XT? Kamat Kempeleessä ja kokeilu onnistuu vaikka radalla.
- RH 50-60
- DL 27,5”
- Peep
- nuolihylly: whisker biscuit (muistaakseni Quick Shot)
- nuoliteline: Bohning Lynx 6 - camo
- laukaisulaite: carter chocolate addiction
- tähtäin: HHA Optimizer-Lite Elite TX-5519 Sight .019 Pin RH
- nuolia
- pehmeä hoytin laukku
- yms.
Eikö sen vetopituuden pitäisi olla lyhyempi nimenomaan taljalla?
Jos kiinnostus heräsi niin laita YV:tä.