Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
22/06/26 - 19:08 ip
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
O: satadia pluntteja
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: O: satadia pluntteja (Luettu 1186 kertaa)
Varjaagi
OSJM
Viestejä: 7470
O: satadia pluntteja
«
:
30. Toukokuu, 2015 - 14:10:17 »
Muutama kipale tai hätätilassa riittää kaksikin....
Mun jousi on ruvennut syömään pluntteja nuolipainon nostamisen jälkeen melkein kuin ponit näkkileipää...
Kirjattu
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."
No comments for this topic.
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
O: satadia pluntteja