Pientä käytönjälkeä kuorissa mutta näyttö naarmuton ja muutenkin ihan siisti. Mukaan saa 4g-muistikortin. Tämähän on ip67 luokiteltu joten kestää mettässä rymyämiset sum muut:) About 15kk vanha joten takuutakin on vielä mukavasti jäljellä.
Hintaa olis 100€
Santtu/05049022yksyks