25/06/26 - 05:02 ap


Kirjoittaja Aihe: O: kanootti tai kajakki...  (Luettu 1242 kertaa)

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
O: kanootti tai kajakki...
« : 12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47 »
...akanreuhkalle kuntoiluvälineeksi.... ;)
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

No comments for this topic.