Koska se on Martini niin sen täytyy olla ihan paska....
...oisko mun pitänyt allekirjoittaa että: "feat. Santtu" Sitäpaitsi Varjaagi merkkiset nuolitelineet ovat ylivoimaisesti parhaita ja niitä saa erikoistilauksesta 1-99 nuolelle tai sitten lahjoitetaan teko-ohjeet...