Jep, katotaanpa jos tullee tarvetta vielä testata. Tuo sjml:n sivuilla oleva vaitojousen hankintaopas sai miettimään tuota hallitsevansilmän virkaa että senkö mukaan tässä nyt pitäisi mennä. Noh, loppukuusta näköjään jvd:n valikoima paranee samickkien osalta niin tarpeen vaatiessa mietin kätisyyttä vielä sinne saakka.. Onhan se niin luonnolisen tuntoinen ampua oikealta mutta asia jonka takia tuota silmänmukaan menemistä mietin on nopeat ja mahdollisesti vielä liikkeeseen tehtävät riistalaukaukset. Olen ymmärtänyt että näissä se silmän ja lihasten koortinaatio on oltava kunnossa, saakosen kuntoon väärälläkin silmällä?