25/06/26 - 16:46 ip

Kirjoittaja Aihe: O: vastakaarijousi  (Luettu 3803 kertaa)

Joni

• Sr. Member
O: vastakaarijousi
« : 20. Maaliskuu, 2014 - 11:41:10 »
Jousi ostettu, tai no tilattu siis. Samick deermaster.
« Viimeksi muokattu: 23. Maaliskuu, 2014 - 12:43:46 kirjoittanut Joni »

TuomoM

• OSJM
Vs: O: vastakaarijousi
« Vastaus #1 : 20. Maaliskuu, 2014 - 13:00:32 »
Tossa alempana Samick Volcano.  Tinkaa siitä itselle hyvä jousi.

Joni

• Sr. Member
« Vastaus #2 : 20. Maaliskuu, 2014 - 13:31:36 »
Meinasinkin mutta ei oikein passaa mitoilleni..

Joni

• Sr. Member
« Vastaus #3 : 20. Maaliskuu, 2014 - 16:46:53 »
Miten se tuo hallitseva silmä tässä vaistoamunnassa.. Kun se on mulla vasen, eli vasenkätinen jousi olisi monien ohjeiden mukaan oikea valinta. Mutta luonnollisemmalta tuntuu ampua siis oikealta.
Olenhan minä kokeillut miltä se tuntuu ampua vasurilla mutta hullunkuristahan se on.. ???

Paavo lupasi jousen aika nopealla toimituksella jos päätyy uutta tilaamaan. Ei vain ole hyllyssä kokeilukappaleita minkäänmoisia. eli sika säkissä..

JoelM

• Sr. Member
  • .
« Vastaus #4 : 20. Maaliskuu, 2014 - 17:44:08 »
Tuu testaan mun vasureita että miltä se tuntuu :)

Joni

• Sr. Member
« Vastaus #5 : 20. Maaliskuu, 2014 - 17:49:18 »
kokeilin just puolituntia vasemmalta puolen ammuskella pihlajapyssyllä ja kyllä samick spirit2 taitaa leftinä lähteä tilaukseen jos ei käytettyjä löydy. Kyllä tuohon vois oppia ja olispahan sitten kätisyys silmänmääräävä.

Eli: vasuria haetaan ja sillä lähden vaistoa reenaan.

JuhaSA

• Hero Member
« Vastaus #6 : 20. Maaliskuu, 2014 - 19:31:07 »
Vasurina ammun minäkin silmän takia. Oon siis muutoin oikeakätinen. Kuukausi reenii niin mietit että mitennsitä muka ees voi oikeakätisenä jousella ampua :)
52" Bodnik Kiowa 1 piece Recurve

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #7 : 20. Maaliskuu, 2014 - 20:11:12 »
Kyllä se ampuminen onnistuu aivan yhtä hyvin oikeakätisesti vasemmalla silmälläkin - katselkaapa oikein ajatuksen kanssa niitä Master of the jne... videoita...  :o
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #8 : 21. Maaliskuu, 2014 - 00:10:58 »
Seuralla on Falco Twin, joka on molemmilta puolilta ammuttava pitkäjousi. Sitä saa lainaan, jos haluaa vielä ottaa tuntumaa asiaan.

Joni

• Sr. Member
« Vastaus #9 : 21. Maaliskuu, 2014 - 11:21:41 »
Jep, katotaanpa jos tullee tarvetta vielä testata. Tuo sjml:n sivuilla oleva vaitojousen hankintaopas sai miettimään tuota hallitsevansilmän virkaa että senkö mukaan tässä nyt pitäisi mennä. Noh, loppukuusta näköjään jvd:n valikoima paranee samickkien osalta niin tarpeen vaatiessa mietin kätisyyttä vielä sinne saakka.. Onhan se niin luonnolisen tuntoinen ampua oikealta mutta asia jonka takia tuota silmänmukaan menemistä mietin on nopeat ja mahdollisesti vielä liikkeeseen tehtävät riistalaukaukset. Olen ymmärtänyt että näissä se silmän ja lihasten koortinaatio on oltava kunnossa, saakosen kuntoon väärälläkin silmällä?