26/06/26 - 10:20 ap


Kirjoittaja Aihe: O: 2" muovisulkia  (Luettu 1388 kertaa)

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
O: 2" muovisulkia
« : 07. Marraskuu, 2013 - 23:12:43 »
Edes 4-5 nuoleen jotta sai viikonlopuksi muutaman nuolen käyttöön...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
Vs: O: 2" muovisulkia
« Vastaus #1 : 10. Marraskuu, 2013 - 08:03:32 »
Sulat löytyi Santulta!
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."