Tuo mazda on semmoinen auto minkä ostin kervisen huutokaupasta 17 vuotiaana ja ajelin sillä sitten muutaman vuoden kun sain ajokortin. Isä ukko on viimeiset 10 vuotta ajellut sillä nyt ei ole katsastettu 2 vuoteen. Välivuodet auto on seisyt tallissa.