19/11/19 - 22:50 ip

Kirjoittaja Aihe: Ständikytistelyä  (Luettu 4268 kertaa)

Varjaagi

• OSJM
Vs: Ständikytistelyä
« Vastaus #15 : 30. Tammikuu, 2013 - 23:16:23 »
"Liekkö ollu hieman yli-innokkuutta, että kyseinen asia pääsi unohtumaan." - Jonezki

Empä tuommoisessa tilanteessa ihmettele yhtään vaikka näin olisi... mutta seuraavalla kerralla.

(minäkin kaipaan automaatiota riistan nostotilanteessa sillä vaikka jänne on sen 2" vedossa ja ukko varuillaan kuin viidakon nopein eläin fanttomi niin keppi ei (useimmiten) lähde täysin aivoitta ja automaattisesti niin kuin sen pitäisi nopeassa tilanteessa lähteä. Ruutikamppeilla se toimii kuin kone mutta jousella ei (vielä) jostain syystä vaan kyllä komento pitää antaa erikseen ja silloinhan se on jo useimmiten myöhäistä... Vai onkohan kysymys vaan ikävuosista jolloin asialla ei kannata enää vaivata päätänsä... ;)
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

PioneerII

• Full Member
« Vastaus #16 : 31. Tammikuu, 2013 - 06:59:52 »
Makia video. Valot aiheuttaa sen ettei verta näy matkalla ihan älyttömästi. Osuma siellä missä pitääkin. Oliko ampumamatka paljon? Miten korkealta ammuit?

Ittellä ollut aina (niin kauan kuin kaurista olen jahdannut, eli ehkä 6v) haaveena saada se ensimmäinen kaato.... Ja sen kun saisi videolle. No asia kerrallaan.... Voip mennä tilanne sivu suun kun kameran kanssa sählää.

Videolla näkee monesti sellaista, joka unohtuu itse tilanteessa tai sitä ei jälkikäteen muista, koska ollut niin täpinöissää/sumussa itse tilanteessa.

Onneksi olkoon.

Jonezki

• Newbie
  • *
« Vastaus #17 : 31. Tammikuu, 2013 - 07:23:37 »
Kyllähän se kamera paljastaa monesti virheitä jota ite ei hoksaa. Onneksi ei ollu videokameraa kuvaamaassa ampumista...ei siinä,että pikkasen jänskätti mutta varpaitten palelu pukkas jalkoihin hiema twistiä.  8)  Onneksi yläkroppa pysy jotenki kasassa.
Ampumamatka oli n.20 metriä ja ständi semmosessa 4 metrissä.