01/05/24 - 12:38 ip


Kirjoittaja Aihe: Naamakirja  (Luettu 2954 kertaa)

nahkahanska

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 568
  • Urea Iacta Est
Naamakirja
« : 23. Marraskuu, 2011 - 19:14:19 »
Tuli tämmöinen ah, niin mediaseksikäs palvelu mieleen kun kaikki tästä höyryää.

Mites meillä? Seurassa mahtaa olla sen verran patu-uskottavaa porukkaa, että taitaa vähissä olla kiinnostus ko. palvelua kohtaan?
Itse boikotoin, enkä monestakaan syystä tule ikinä liittymään.

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
Vs: Naamakirja
« Vastaus #1 : 23. Marraskuu, 2011 - 19:35:12 »
Heitin tuossa kolmisen vuotta sitten ennustuksen että 80% naamakirijalaisista paljastuu totaalisiksi hölmöläisiksi viimeistään vuonna 2014 ja se loppu 20% on onnekseen unohtanut salasanansa ennenkuin ovat ehtineet töppäillä tarpeeksi. Ja tuo ennustus perustuu ainoastaan siihen legendaariseen sanalaskuun että "Ilmaisia lounaita ei olekaan...."

Joskus on käynyt mielessä että Varjaagi Oy voisi olla siellä mutta kun olen funtsinut että "Miksi?" en ole löytänyt ainakaan vielä yhtään pätevää perustetta.

Mutta se ja sama jos siellä viihtyy niin mikäs siinä - vapaaehtoishommaa  ;)
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

nahkahanska

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 568
  • Urea Iacta Est
Vs: Naamakirja
« Vastaus #2 : 23. Marraskuu, 2011 - 20:00:47 »
Heitin tuossa kolmisen vuotta sitten ennustuksen että 80% naamakirijalaisista paljastuu totaalisiksi hölmöläisiksi viimeistään vuonna 2014 ja se loppu 20% on onnekseen unohtanut salasanansa ennenkuin ovat ehtineet töppäillä tarpeeksi. Ja tuo ennustus perustuu ainoastaan siihen legendaariseen sanalaskuun että "Ilmaisia lounaita ei olekaan...."

Joskus on käynyt mielessä että Varjaagi Oy voisi olla siellä mutta kun olen funtsinut että "Miksi?" en ole löytänyt ainakaan vielä yhtään pätevää perustetta.

Mutta se ja sama jos siellä viihtyy niin mikäs siinä - vapaaehtoishommaa  ;)

Ennustus on ollut aika hyvä ja samoilla linjoilla minäkin. Ei yhtään järkevää syytä liittyä ja kiviäkin kiinnostaa työkaverin koirankusetus- ja kauppareissut...

Äänestit sitten "jo vain"-vaihtoehtoa ???

Joskus aikoinaan jos joku olisi väittänyt, että iso osa ihmisistä pistää henkilökohtaisia tietoja, kuvia, asuinpaikan, työpaikan, kodin yms. täysin julkisesti internettiin, väitteelle olisi naurettu paskaisesti. Rosvoillakin mainio paikka katsella, että milloin voisi murtautua mihinkin kämppään, kun isätä kehuu menneensä Saariselälle.
Mutta nyt kävi näin.

Piti lisäämäni tuohon ilmaiseen lounas-juttuun tosielämän tarina.
Itse olin ensimmäisten joukossa Spotify-käyttäjänä, kun silloin sai accountin vain kutsusta. Sinänsä hyvä musiikkipalvelu ja mainostettiin, että poppi soi ilmaisversiolla normaalisti mainosten kera.
No sitten kun oli aikansa korvat verillä kuunnellut valavuoren ja mauri tähkän mylvintää mainosten muodossa musiikin takia, tuli yks kaks ilmoitus uusista säännöistä: kuunteluaikaa rajoitettiin muutamaan tuntiin per/kk tai jotakin vastaavaa, niin kylläpä loppui senkin palvelun käyttö.

Premiumiakaan en taatusti osta, koska 196/246-tasoisia webradioita on netti täynnä -ilman mainoksia ja ihan minkätyylistä vain musiikkia haluaa.
Eikä näissä kanavilla luuppaa sama lady gaga-soittolista-tuuba, mitä jokainen FM-kanava nykyään suoltaa.
« Viimeksi muokattu: 23. Marraskuu, 2011 - 20:15:27 kirjoittanut nahkahanska »

rauno

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 1116
Vs: Naamakirja
« Vastaus #3 : 23. Marraskuu, 2011 - 20:11:28 »

Tä, mikä ihmeen naamakirja ??? ???

Ei vaiskaan, eipä täälläkään ole oikein kiinnostusta/ aikaa tuommoisiin.
Tämänkin viestin aikana olisin voinut olla ampumassa jousella.

"Vegetarian" is an old indian word for bad hunter.

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
Vs: Naamakirja
« Vastaus #4 : 23. Marraskuu, 2011 - 20:13:58 »
Äänestin????, oliko tässä jokin äänestys - minä suorastaan rakastan äänestämistä ja teen sitä aina kun se vaan on mahdollista  :P :P :P :P :P
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

nahkahanska

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 568
  • Urea Iacta Est
Vs: Naamakirja
« Vastaus #5 : 23. Marraskuu, 2011 - 20:16:28 »
Äänestin????, oliko tässä jokin äänestys - minä suorastaan rakastan äänestämistä ja teen sitä aina kun se vaan on mahdollista  :P :P :P :P :P

joku muu luopio kävi sitten laittamassa kyllä-äänen :D

Arto_Y

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7502
Vs: Naamakirja
« Vastaus #6 : 23. Marraskuu, 2011 - 21:13:52 »
Liityin vuosi sitten. Olen melkoisen hitaasti lämpiävää sorttia tällaisten juttujen suhteen, mutta näköjään moni on vieläkin hitaampi  ;D Erityisen negatiivinen kuva tuosta tuli alkuaikoina ennen kuin olin itse rekisteröitynyt, kun tuolla näytti olevan niin paljon kaikkea peli- ja vastaavaa aktiviteettia, joka ei kiinnosta vähääkään. Mutta sitten alkoi tuntua, että ehkä tuon avulla pysyisi edes jollain tapaa kärryillä siitä, mitä vaikkapa kummitytön ja vastaavien elämään kuuluu, kun tulee muuten pidettyä niin huonosti yhteyttä. Lisäksi tuolla syntyy jonkin verran ihan mielenkiintoisia keskusteluilta erinäisistä aiheista. Toki siellä on paljon myös perheenäitien päivitystä lasten syömiseen/nukkumiseen/koulunkäyntiin ym. huoliin liittyen - EVVK, paitsi että voi aina onnitella, ettei itse ole tehnyt moisia elämää kohtuuttomasti vaikeuttavia valintoja  :P

Facebook-kavereissa on äkkiä laskien 16 jousimetsästäjää (näistä vain osa OSJM:stä).

Spotify. Tuli laitettua kelvollinen laajakaistakin varmaan joskus alle 2 vuotta sitten ja samalla Spotify. Maksan siitä 5€ kuussa ja systeemi pyörii miniläppärissä, joka on kytketty ylä- tai alakerran kotiteatterisysteemiin tarpeen mukaan. Mainio juttu, että voi soittaa mieleen juolahtavan kappaleen koska tahansa lähes rajoittamattomasta valikoimasta ja voi myös tutustua uuteen musiikkiin varsin matalalla kynnyksellä. Toimintavarmuuskin on ollut uskomattoman hyvä, ei mitään pätkimistä koskaan. Hyvä palvelu eikä hinta ole mielestäni paha ollenkaan!

nahkahanska

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 568
  • Urea Iacta Est
Vs: Naamakirja
« Vastaus #7 : 23. Marraskuu, 2011 - 23:00:08 »

Facebook-kavereissa on äkkiä laskien 16 jousimetsästäjää (näistä vain osa OSJM:stä).

Spotify. Tuli laitettua kelvollinen laajakaistakin varmaan joskus alle 2 vuotta sitten ja samalla Spotify. Maksan siitä 5€ kuussa ja systeemi pyörii miniläppärissä, joka on kytketty ylä- tai alakerran kotiteatterisysteemiin tarpeen mukaan. Mainio juttu, että voi soittaa mieleen juolahtavan kappaleen koska tahansa lähes rajoittamattomasta valikoimasta ja voi myös tutustua uuteen musiikkiin varsin matalalla kynnyksellä. Toimintavarmuuskin on ollut uskomattoman hyvä, ei mitään pätkimistä koskaan. Hyvä palvelu eikä hinta ole mielestäni paha ollenkaan!


Mulla ei oo kavereita ;D korvaisikohan naamakirjan "kaverit" tämän?

Spotifystä olen kuullut monelta premium-käyttäjältä samansuuntaista kehua. Ilmeisen hyvä palvelu. EI vain löydy omaa musiikkia, vaikka aika harvinaisia-alternative bändejä tuolta löytyy. Samoin Applen I-Tunes on tuttujen käyttäjien mielestä huippulaatuinen palvelu.

Tuolta mieleinen genere/artisti ja alkaa löytymään tarjontaa ja kovalla bitratella. Itselle tuo laatu on tärkeä kriteeri.
http://www.shoutcast.com/

On muuten hiukkasen laajemmat "soittolistat" joillakin kanavilla. Esim Wazee.org(alternative rockia ja tunetumpaakin raskasta mättöä) soi meillä 24/7 toimistossa. meni 3 kuukautta ennenkun huomasi, että joitakin samoja kappaleita tulee.

Petri_O

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 186
Vs: Naamakirja
« Vastaus #8 : 24. Marraskuu, 2011 - 14:03:52 »
Kyllähän tuota on heikkona hetkenä sinne tunnukset tullut luotua.
Sen kautta tulee pidettyä yhteyttä kavereihin kauempana, kun on laiska soittelemaan.

nahkahanska

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 568
  • Urea Iacta Est
Vs: Naamakirja
« Vastaus #9 : 09. Joulukuu, 2011 - 21:48:14 »
Äänestysprosentti on yhtä hyvä kun OSJM:n kilpailuissa :D
No jokatapauksessa me voitettiin Raunon ja Varjaagin kans tämä ;D Taidanpa päräyttää kaljupääkahvit tämän voiton kunniaksi!

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
Vs: Naamakirja
« Vastaus #10 : 09. Joulukuu, 2011 - 22:38:36 »
Ettei vaan olisi ns. Pyrroksen-voitto  :D :D :D
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."