Nooo, mulla nuo laminaattijouskareiden hankinnat näyttäs palvelevan hienosti kahtakin asiaa. a) Ampumaanopettelu teknisesti oikein niinllä on sikapaljon helpompaa kuin itte vuolluilla jousilla, vähemman muuttujia ja takuulla ei ole tilleröinneissä yms tekijanvikaa

Toisekseen, niistä saa hirveen hyvää vertailukohtaa puujousiin siittä miten ne toimivat, mikä on hyvää jne. Sitten kun nämä kaksi asiaa pystyy pikkuhiljaa soveltamaan puujousiin niin veikkaanpa että primijousellakin ammunnan tarkkuus kasvaa. Se on vähän silleen että jos osaat ampua hyvin vastakaarilaminaatilla ja olet ampunut useemman vuoden ennen sitä primillä niin hyvin äkkiä sitä pollaa ne jutut mitkä esim ampumatekniikassa voit siirtää primijouselle, ne mitä vähän pitää muuttaa että homma toimii jne.
Pakko sanoa että tuolla Sting Rayllä alkaa nyt päästä sinuiksi ja ammuntatekniikassa kun on parannellut kolmea aika keskeistä asiaa niin se tasasen varmasti näkyy tuolla vitaaliringissä maaliinkin ammuttaessa. Edelleenkään en tykkää jousen pituudesta, se ei toimi optimaalisesti mun vetopituudella,mun jousen tulee olla lyhyt. Falcoa odotellessa. Keihäsrauskulla nyt kuitenkin osallistutaan sisä cup kisoihin ja sijoittuminenkaan ei enää ole mikään mahdottomuus oottelen kisoja mielenkiinnolla.