13/06/26 - 18:59 ip

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankintasi:  (Luettu 605810 kertaa)

Skumbe

• Ylläpitäjä
  • Jarmo K
Vs: Viimeisin hankintasi:
« Vastaus #1335 : 12. Heinäkuu, 2017 - 13:47:39 »
joo komia on kyllä matthewssi. Kuuleman mukaan ovat myös melko mielusia ritsoja ampua... Paha sanoa kun en yhtään matthewsia Arton kisajousen lisäksi ole tainnut päästä pyörittelemäänkään.
Vääränkätinen sekakäyttäjä.
Obsession Def-Con M7 '16 (QAD HDX - G5 Optix XR2)
Samick Deermaster Take-Down Recurve

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #1336 : 12. Heinäkuu, 2017 - 21:36:19 »
Otin käyttöön Blackviewin Bv kuustonnisen...ainakin näin alkuun ihan hirvee halko..melkein kuin mun eka kännykkä Benefon NMT450 joskus rautakauden alusta....😄
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #1337 : 12. Heinäkuu, 2017 - 22:16:32 »
Otin käyttöön Blackviewin Bv kuustonnisen...ainakin näin alkuun ihan hirvee halko..melkein kuin mun eka kännykkä Benefon NMT450 joskus rautakauden alusta....😄

Äkkiä siihen tottuu, minä olen tykännyt  :)

JaakkoK

• Hero Member
« Vastaus #1338 : 12. Heinäkuu, 2017 - 23:03:51 »

Kieltämättä melkonen halko. Cat on pieni tuohon verrattuna. Ilmeisesti melkoinen akku?

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #1339 : 12. Heinäkuu, 2017 - 23:05:30 »
Akku on aika iso, 4500 mAh.

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #1340 : 13. Heinäkuu, 2017 - 07:00:23 »
Veikkaan että voi olla vaikea tottua... No katotaan miten käy

TuomasL

• OSJM
« Vastaus #1341 : 13. Heinäkuu, 2017 - 19:27:35 »

Komppaan Artoa. Siihen tottuu gyl: ku tarpeeksi kantaa :o

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #1342 : 13. Heinäkuu, 2017 - 21:55:08 »
Tänään asennutin Trackerin puhelimeen - se oli ainut syy miksi halusin puhelimen isolla tai ainakin isommalla näytöllä. Näytön lisäksi tuli kaupanpäällisinä huomattavasti vikkelämpi toiminta trackeriin, tosin en ole kokenut Catissa sitä liian tai edes häiritsevän hitaaksi.

Trackerin veneilynavigaattori ei vaikuta pohjaavan viralliseen merikarttaan mutta menettelee hätätapauksissa.

Bapina

• OSJM
  • vaistolla lepikkoon ja taljalla päin mäntyä
« Vastaus #1343 : 23. Heinäkuu, 2017 - 12:58:22 »
itelä tuli laitettua oukitel k10000 metästys puhelimeksi. kokemuksia ei ole ja jospa puhelin saapus tuosa ensviikola, nii näkis millane se o

Pekka_M

• OSJM
« Vastaus #1344 : 24. Heinäkuu, 2017 - 18:15:37 »
Kumma ajatella teitä kun että oo hirvihommissa kukaan, se normikapulakin kestää 3-4 tuntia seurata koiraa kaurisjahdissa.. Koiran poishaku on asia erikseen. Maalainen ei oikein ymmärrä noita teijän ekstreemepuhelimia....

Bapina

• OSJM
  • vaistolla lepikkoon ja taljalla päin mäntyä
« Vastaus #1345 : 24. Heinäkuu, 2017 - 19:09:22 »
Kumma ajatella teitä kun että oo hirvihommissa kukaan, se normikapulakin kestää 3-4 tuntia seurata koiraa kaurisjahdissa.. Koiran poishaku on asia erikseen. Maalainen ei oikein ymmärrä noita teijän ekstreemepuhelimia....

mie tuo kyllä lähinnä hirvi jahtii laitoinki. pari kertaa käyny nii että keske päivä loppunu puhelimesta akku nii sillä sitte pitäny seuranta puhelime eriksee. toisaalta ei se mulla itelä aina mukana olekkaa ku sitä saattanu muukki käyttää iha sen mukaa kuka tarvinnu. uue puhelime hankinta tuli vastaa ku edelline puhelin ollu 1.5 vuotta hukasa  ;D

PekkaH

• OSJM
« Vastaus #1346 : 27. Heinäkuu, 2017 - 19:02:48 »
Täytyypä sanoa, että on kyllä matikka miellyttävä ampua. N. 30 nuolta ja jousi säädöissä. Vielä kun saa ampujan kohilleen niin hyvä tullee. Jousi on ristitty Junttaniksi, junttaa meinaan melko syvälle kepit  :D :D :D :D

Huomas usiamman sarjan jälkeen, että alko paunat tuntumaan, ja samalla keskittyminen herpaantumaan.

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #1347 : 27. Heinäkuu, 2017 - 19:34:10 »
Tuota sun Matikkaa olisi Pekka kiva joskus kokeilla. Jotenkin kiinnostavamman oloinen minusta kuin Matikat yleensä.

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #1348 : 27. Heinäkuu, 2017 - 19:40:35 »
Suhtaudun terveystilanteeseen niin optimistisesti, että pidän täysin mahdollisena varatun Slovakian reissun toteutumista omaltakin osaltani marraskuun lopussa. Torneihin voi kyllä varmasti kiivetä, mutta puupassi lienee syytä jättää toistaiseksi väliin epilepsiariskin vuoksi. Hiipimisjahtiin olen joka tapauksessa aikonut satsata viime kerran rohkaisevien kokemusten vuoksi aiempaa enemmän. Siltä varalta että menee sikojen kanssa "lähitaisteluksi", tilasin tällaisen kevlar-vahvisteisen kalvopuvun:

http://www.eranetti.fi/tuote/metsastyspuku-aktiv-kevlar/

Tuon päälle puen jahtiin lehtimallisen röllipuvun. Omistan ennestään vain yhden Deerhunterin kalvopuvun, joka on palvellut jo todella pitkään.

PekkaH

• OSJM
« Vastaus #1349 : 27. Heinäkuu, 2017 - 21:16:06 »
Tuota sun Matikkaa olisi Pekka kiva joskus kokeilla. Jotenkin kiinnostavamman oloinen minusta kuin Matikat yleensä.
Eiköhän se jossain välissä onnistu  :)