Minulla tuo paperitesti on ollut jonkinmoinen kysymysmerkki johtuen ehkä tuosta wisker hyllystä koska en ole saanut tyydyttävää testi tulosta, olen hylännyt paperisäädön ja säätänyt toisenlaisia menetelmiä käyttäen. Kysynkin mikä on hyvä ampumamatka ja pitääkö ampua eri matkoilta yms yms. Olen kyllä haarukka hyllyä käyttämällä saanut "mersun" merkin paperitestillä ja se hylly totteli jopa säätöä, mutta wiskerillä on ollut hankalampaa saada tyydyttävä tulos. Voiko olla että WB hyllyä ei edes saa säädettyä paperitestillä?
Kyllä paperitesti minulla on toiminut normaalisti Whisker-hyllyn kanssa. Tulee mieleen, että eihän sinulla ole liian tiukka reikä siinä Whiskerissä? Seuran taljassa tuollainen tilanne aiheutti sen, ettei jousi niputtanut kunnolla (nuolen yläpuolelle ei jäänyt erottuvaa rakoa). Tosin paperitestissä tuli silloinkin "luodinreikä". Kiekko on nyt vaihdettu isompaan omasta varastosta.
Pitäiskö hommata radalle paperitesti vermeet esim. teline joka on siellä pakan vieressä minkä voi siirtää tarvittaessa siihen eteen ja paperi olisi A4 kopiopaperi tai A3 joka laitetaan jollain pyykkipojilla paikalleen, jokainen testin tekijä tuo paprut mukana. En tiedä onko ollut jo juttua tästä paperitesti paikasta radalla.
Sanomalehtipaperi toimii hyvin, kun sen leikkaa oikeaan kokoon. Tässä on ideaa ilman muuta. Laitetaan toimenpidelistalle (tai jos joku nopea tuon ehtii saman tien värkätä, niin siitä vaan

Minulta voi tiedustella lautatavaraa.)
Itse ammun paperitestin yleensä muutaman metrin matkalta kehikosta. Säädöt voi tarkistaa lisäksi hieman pidemmältä matkalta. Virallisia suositusmatkoja en muista.