09/12/19 - 21:08 ip

Kirjoittaja Aihe: Radalle menossa  (Luettu 211222 kertaa)

OlliT

• Newbie
  • *
Vs: Radalle menossa
« Vastaus #465 : 06. Marraskuu, 2013 - 19:28:15 »
"Olli kuulostaa olevan todella, todella kovassa kunnossa mutta käy se Juha vielä niinkin että sulla natsaa ja Ollilla ei. Ja sekin on ihan yhtä varma mahdollisen seuranmestaruuden mittari kuin mitä tuolla edellä kirjoitit... ;)"

Oli kyllä varsin onnistunut ensimmäinen ratakäynti uuden jousen kanssa. Toki pihaharjoittelu on antanut viitteitä, että ammunta on ottanut jonkinlaisen harppauksen eteenpäin.
Pakko kyllä laittaa tuon jousen piikkiin ainakin osa tulosten paranemisesta. Heti huomaa, jos nuolen erehtyy ampumaan ragimilla opitulla tyylillä. Ei muuten osu.

Huonompia kertoja ja päiviä tulee varmuudella kuitenkin eteen. Se on varmaa. Sunnuntaina radalle.

Smirkelimies

• OSJM
« Vastaus #466 : 06. Marraskuu, 2013 - 20:02:18 »
Oishan tuo mukava käydä vkoloppuna radalla pitkästä aikaa, keli ei tosin taida raponen olla.

Aika paljon ollut ongelmaa jousihommissa, alkusyksystä osui jotenkuten mutta sitten jousikäden kyynärpäätä alkoi vihloa kun ammuin käsi liikaa koukussa. Jousikäsi suorassa ampuminen lötömmällä jousella on vielä hakusessa, mutta kaipa tämmönen hakeminen kuuluu välillä asiaan.

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #467 : 07. Marraskuu, 2013 - 06:50:20 »
SU aamusta 10 aikaan ollaan radalla Ollin kanssa (säävaraus). Jorma jos sie pääset ja kerkiit sammaan aikaan niin voin tulla hakeen kyytiin? Takas mun on hyvä olla tossa 13 kieppeillä tai pikkasen jälkeen. Siinä ehtii hyvin yhden nuolen kisakierroksia vaikka kaksi, kun ei pistä liian monesti tupakaksi. Riimittelijähän musta ois isona pitäny tulla....
« Viimeksi muokattu: 07. Marraskuu, 2013 - 06:52:01 kirjoittanut JuhaSA »
52" Bodnik Kiowa 1 piece Recurve

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #468 : 07. Marraskuu, 2013 - 12:51:40 »
"Juuri tuommoista "täsmätreeniä" se pitää olla jos on mestat tiedossa!!!!..." - kirjoittelin noin tuolla edellisellä sivulla JuhaSaalle ja tästäpä stten tarkemmin "Ja elukkaa kaatuu..." otsikon alla... ;D
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Smirkelimies

• OSJM
« Vastaus #469 : 07. Marraskuu, 2013 - 17:21:47 »
SU aamusta 10 aikaan ollaan radalla Ollin kanssa (säävaraus). Jorma jos sie pääset ja kerkiit sammaan aikaan niin voin tulla hakeen kyytiin? Takas mun on hyvä olla tossa 13 kieppeillä tai pikkasen jälkeen. Siinä ehtii hyvin yhden nuolen kisakierroksia vaikka kaksi, kun ei pistä liian monesti tupakaksi. Riimittelijähän musta ois isona pitäny tulla....

Kiitos tarjouksesta, mutta näyttäisi lauantai passaavan paremmin.

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #470 : 10. Marraskuu, 2013 - 07:48:55 »
Huom!  Ei olla tänään menossa Ollin kanssa aamusta reenaileen.
52" Bodnik Kiowa 1 piece Recurve

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #471 : 26. Joulukuu, 2013 - 02:54:17 »
Taidanpa mennä maastoradalle to n. klo 12.40 alkaen.

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #472 : 03. Tammikuu, 2014 - 16:06:20 »
MTelinkangas - 2. uusin jäsenemme (niin uusi ettei hänellä ole viekä tunnuksia tälle foorumille) kyseli radalle, siis meidän omalle radalle, lähtijöitä liiton foorumilla...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #473 : 03. Tammikuu, 2014 - 16:57:49 »
MTelinkangas - 2. uusin jäsenemme (niin uusi ettei hänellä ole viekä tunnuksia tälle foorumille) kyseli radalle, siis meidän omalle radalle, lähtijöitä liiton foorumilla...

Ai. Jaapelin kanssa suunniteltiin huomenna menevämme, aikaa ei tarkemmin vielä sovittu. Tein Telinkankaalle tunnukset.
« Viimeksi muokattu: 03. Tammikuu, 2014 - 17:07:54 kirjoittanut Arto_Y »

MTelinkangas

• OSJM
« Vastaus #474 : 03. Tammikuu, 2014 - 19:20:59 »
Mie voisin huomenna lähteä vilkaisemaan tuon radan kunhan informoitte kellonaikaa, niin ja ajo-ohjeet.
« Viimeksi muokattu: 03. Tammikuu, 2014 - 19:28:40 kirjoittanut MTelinkangas »

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #475 : 03. Tammikuu, 2014 - 20:19:08 »
Mie voisin huomenna lähteä vilkaisemaan tuon radan kunhan informoitte kellonaikaa, niin ja ajo-ohjeet.

Minä olisin menossa siten, että olisin radan parkkipaikalla n. 10.45. Sopiiko? Onko sinulla omaa jousikalustoa, muistaakseni kyselit pitkäjousista? Voin tarvittaessa ottaa mukaan pitkäjousen tai pari - seuralla on 25-paunainen ja itselläni 40-paunainen. Nuolitilanne voi olla heikohko. Itse ammun taljalla.

MTelinkangas

• OSJM
« Vastaus #476 : 03. Tammikuu, 2014 - 20:43:11 »
Taljajousi mulla löytyy mutta en oo ehtiny vielä sitä kertaakaan testaamaan  :-[ Eiköhän tuo aika sovi, missäpäin tuo rata on kun en löytänyt mistään tietoa?

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #477 : 03. Tammikuu, 2014 - 21:00:49 »
Taljajousi mulla löytyy mutta en oo ehtiny vielä sitä kertaakaan testaamaan  :-[ Eiköhän tuo aika sovi, missäpäin tuo rata on kun en löytänyt mistään tietoa?

Oulunsalossahan se. Soitellaan aamulla niin saat ajo-ohjeet. Ne löytyvät myös pääsivustolta tunnusten takaa (joita en ole vielä tehnyt).

MTelinkangas

• OSJM
« Vastaus #478 : 03. Tammikuu, 2014 - 21:51:15 »

Oulunsalossahan se. Soitellaan aamulla niin saat ajo-ohjeet. Ne löytyvät myös pääsivustolta tunnusten takaa (joita en ole vielä tehnyt).

Tehdäänpä näin.

MTelinkangas

• OSJM
« Vastaus #479 : 04. Tammikuu, 2014 - 09:14:56 »
[
Minä olisin menossa siten, että olisin radan parkkipaikalla n. 10.45. Sopiiko? Onko sinulla omaa jousikalustoa, muistaakseni kyselit pitkäjousista? Voin tarvittaessa ottaa mukaan pitkäjousen tai pari - seuralla on 25-paunainen ja itselläni 40-paunainen. Nuolitilanne voi olla heikohko. Itse ammun taljalla.

Jäi sanomatta että ota vaan pitkäjousi mukaan, testaan mielelläni. Nuolia on itellä joitakin.