Ehtinyt pitkästä aikaa käymään radalla. Käytiin viime keskiviikkona seuraavanlaisella kokoonpanolla, minä, Pasi Gärding, Bapina sekä vaimokkeeni. Olipa radalla myös Varjaagi ja Ayssi käymässä.
Eilen tehtiin uusintakierros hieman eri kokoonpanolla, minä, vaimoke ja Arttu T.
Jostakin kumman syystä kohtalaisen pitkä ampuma-tauko sekä jousen tähtäimen hätäinen säätö ensimmäisellä kerralla näkyy nyt tuolla nuoliviinessä. Elikkä jos joku sattuu löytämään Eastonin Bloodline keppejä punavalkoisilla sulilla seuraavilta paikoilta: Kalkkunan viereinen kauris 1kpl (takamaasto), Valkoinen jänis 1kpl (takamaasto) sekä viimeinen passitorni Mustakarhu 1kpl (takamaasto) niin saa halutessaan mainita tai palauttaa.

Lisäksi jälkimmäisen ruskeakarhun takaa saattaa pari keppiä löytyä, mulla hävisi 1kpl ICS Bowhunter luonnonsulilla ja Artulla joku nuoli merkkiä en muista. Tästä hieman kauemmin aikaa, olisko n. 3viikkoa.
Parhaamme toki olemme tehneet että kepit löytyisivät, mutta joskus vaan keinot loppuu ja saattaa jälkeenpäin löytyä helpostikin...