09/12/19 - 20:15 ip

Kirjoittaja Aihe: Radalle menossa  (Luettu 211210 kertaa)

Varjaagi

• OSJM
Vs: Radalle menossa
« Vastaus #135 : 06. Marraskuu, 2011 - 15:26:01 »
Juu, leikki leikkinä...
Sinä siis osuit ja Santtu pummasi hantun?
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #136 : 06. Marraskuu, 2011 - 15:44:42 »
Sinä siis osuit ja Santtu pummasi hantun?

Santtu pummasi 5 pisteen kepiltä, jolloin minä taktikoin ja ammuin osuman 3 pisteen kepiltä.

Santtu

• OSJM
« Vastaus #137 : 06. Marraskuu, 2011 - 17:59:04 »
Arto onkin nössö ;D ja pakko puolustaa itteä että pinnit oli hukassa kun tiputin paunoja eikä pinnien entiset matkat enään pitänyt paikkaansa  :'(

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #138 : 07. Marraskuu, 2011 - 10:34:41 »
No, nyt on pluntteja ja leikkureitakin viinessä niin pystyy ampuun kaikki rastit, nääs toi 2 tai 8 pojoa ei ny oikeen hirveesti mieltä hivele, heh heh heh. Muksukin jää kotiin ens kerralla niin pääsee vetäseen radan 2-3 kertaa läpitten.

Ens la koitan ratalle (autoon mahtuupi mukkaan jos joku Artonkin lisäksi asuuu Puokkarin suunnalla Oulussa), koska muullon ei taaskaan perkules pääse, eivät ees lakkoo saaneet aikaan, oli pakko tulla officelle, muuten oisin jo ampumassa.

Onkohan mulla jokin psykologinen klikki ja orjentoituminen vaan rusakonkuviin kun niihin nääs osuin  muistaakseni vitaaleille jokaiseen, muut nyt meni miten sattuu, karhuukin ammuin perseeseen....Kesämökillä ne harvat kerrat mitä oon tunkionlaidassa jousta jännittänyt menneenä kesänä niin on ammuttu 3D rusakkoon, muuta 3D maalia mulla ei olekkaan, Mutta rusakkoonhan pitääkin osua, aina!

Jousi näytti antavan max vetopituudella 45 lbs joten taidan tehdä pikkasen ohkasemman jänteen ja vaihtaa noi 125gr / 11/32 aihiot 100gr teriin ja astetta ohkasempaan aihioon, nääs läpäsykyky pysyy samana kun vauhti nuolissa vastaavasti kasvaapi. Nuolista pois sellaset 5cm niin toivotaan että alkaa olla kepit soppeleita jouseen.
52" Bodnik Kiowa 1 piece Recurve

Jonezki

• Newbie
  • *
« Vastaus #139 : 08. Marraskuu, 2011 - 21:42:19 »
Ollaan menossa Santun kans sisäradalle Torstaina johonkin aikaan illasta....onko muita tulijoita?

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #140 : 08. Marraskuu, 2011 - 22:27:04 »
Mihkä aikaan suunnilleen? Ammutteko ihan ympyrämaaliin vai onko siellä joku mukava 3D ötökkä hollilla?  Oon  Oulun jousimiesten(kin) jäsen eli pääsen ratalle avaimella millon vaan

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #141 : 08. Marraskuu, 2011 - 22:39:26 »
Ollaan menossa Santun kans sisäradalle Torstaina johonkin aikaan illasta....onko muita tulijoita?

Tulisin varmaan säätämään uutta jousta, mutta tuli sovittua synttäri-illallinen klo 19 alkaen.

Juha: olethan tietoinen, että OSJM:n jäsenenä sinulla on mahdollisuus ostaa OJM:n ratojen käyttöoikeutta halvemmalla kuin OJM:n jäsenmaksu on. Ei ole 3D-maaleihin tuolla ammuttu, mutta paperisia eläinkuvatauluja kyllä joskus.

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #142 : 09. Marraskuu, 2011 - 09:51:27 »
Jep, tuo on tiedossa.  Tän kauden maksut sinne on maksettuna jo alkuvuodesta niin vielä pääsee kulkeen miten haluaapi. Tietenkään päälekkäisiä ei kannata maksaa, ens vuoden puolella jää toi ratajäsenyys, muutenkin mun mielestä on äärettömän tylsää ampua sisäradalla pyöreään tauluun, menee silloin kun testaapi nuolia tai uutta jousta tai ulkona yli 15 pakkasta.

Eilen olin hämäräharjoittelemassa 2h maastossa kun oli täysikuu, näki kohtuudella ampua, vaistonkäyttöä parhaimmillaan

Jonezki

• Newbie
  • *
« Vastaus #143 : 09. Marraskuu, 2011 - 17:09:07 »
Aikaa ei ole vielä sovittu,mutta varmaan joskus 5-6 jälkeen.Tulee varmaan ammuttua ihan normitauluun sen mitä kerkeepi,ku pitää ensteks laittaa uus jousi säätöihin.

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #144 : 09. Marraskuu, 2011 - 17:25:14 »
Aikaa ei ole vielä sovittu,mutta varmaan joskus 5-6 jälkeen.Tulee varmaan ammuttua ihan normitauluun sen mitä kerkeepi,ku pitää ensteks laittaa uus jousi säätöihin.

Eikö sillä vanhallakin osunut teeriin oikein mallikkaasti  ;)

Jonezki

• Newbie
  • *
« Vastaus #145 : 09. Marraskuu, 2011 - 18:00:38 »
Osui ja toivottavasti osuu edelleen.Laitoin vain lisäksi toisen jousen...Mathews Z7 Xtreme Tactical.Kyllä se Hoyt pitää olla käytössä edelleen  ;D

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #146 : 10. Marraskuu, 2011 - 09:44:54 »
Mulla tulikin ns suunnitleman muutos ja meen asentaan kaksi riistacamia ja tsekkaan ruokintapisteet tonne kesämökille 17 eteenpäin + vääntäsen puolenkymmentä nuolta alulle illan mittaan.  Rata jääpi välliin.

heko

• OSJM
« Vastaus #147 : 11. Marraskuu, 2011 - 11:56:26 »
onko viikonloppuna innokkaita lähtijöita radalle. mennään jykän kans käymään.

JuhaSA

• OSJM
« Vastaus #148 : 11. Marraskuu, 2011 - 14:34:24 »
Oon ite pällistelmässä la 11 eteenpäin siellä, älkää ampuko hirvenä tms.  Säävarauksella, vesisateella en viiti luonnonsulkien kanssa lähtee säätämään

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #149 : 12. Marraskuu, 2011 - 08:37:12 »
Oon ite pällistelmässä la 11 eteenpäin siellä, älkää ampuko hirvenä tms.  Säävarauksella, vesisateella en viiti luonnonsulkien kanssa lähtee säätämään

Tapana on kyllä ollut ampua radalta kaikki vastaantulevat hirvet pois kuleksimasta  ;D Itse en pääse jo siksikään, ettei uusi jousi ole vielä ampumakunnossa ja entisestä on kuitenkin jo riisuttu varusteet.