No, nyt on pluntteja ja leikkureitakin viinessä niin pystyy ampuun kaikki rastit, nääs toi 2 tai 8 pojoa ei ny oikeen hirveesti mieltä hivele, heh heh heh. Muksukin jää kotiin ens kerralla niin pääsee vetäseen radan 2-3 kertaa läpitten.
Ens la koitan ratalle (autoon mahtuupi mukkaan jos joku Artonkin lisäksi asuuu Puokkarin suunnalla Oulussa), koska muullon ei taaskaan perkules pääse, eivät ees lakkoo saaneet aikaan, oli pakko tulla officelle, muuten oisin jo ampumassa.
Onkohan mulla jokin psykologinen klikki ja orjentoituminen vaan rusakonkuviin kun niihin nääs osuin muistaakseni vitaaleille jokaiseen, muut nyt meni miten sattuu, karhuukin ammuin perseeseen....Kesämökillä ne harvat kerrat mitä oon tunkionlaidassa jousta jännittänyt menneenä kesänä niin on ammuttu 3D rusakkoon, muuta 3D maalia mulla ei olekkaan, Mutta rusakkoonhan pitääkin osua, aina!
Jousi näytti antavan max vetopituudella 45 lbs joten taidan tehdä pikkasen ohkasemman jänteen ja vaihtaa noi 125gr / 11/32 aihiot 100gr teriin ja astetta ohkasempaan aihioon, nääs läpäsykyky pysyy samana kun vauhti nuolissa vastaavasti kasvaapi. Nuolista pois sellaset 5cm niin toivotaan että alkaa olla kepit soppeleita jouseen.