Varjaagille terveiset, että yleensä itse kannustan porukkaa kysymään mielipiteitä foorumilta, niin saa laajempaa näkemystä

oisko tuomone Browning Verado mikä facebookin jousimetsästys torilla myynnissä käypäne? pitäs edellee se jousi saaha hommattua ja tuo ei ainakaa hinna kirosa 350e pyynnillä.
Malli ei ole minulle tuttu. Jousen rakenne näyttää nykyaikaiselta ja tuotahan väitettiin todella vähän käytetyksi. Mitä nyt joskus olen jotain Browningeja kokeillut, niin kuvittelisin että vetokäyrä on tuossa ihan asiallinen.
Laukaisulaitteesta ei ainakaan päälle päin näe, että siinä pystyisi säätämään etäisyyttä rannelenkin ja leuka/liipasinosan välillä. Säätö olisi hyvä olla, ellei tuurilla satu kohdalleen.
Whisker-hylly näkyy olevan ja sehän on perusasiallinen. Tähtäin lienee joku halpis, mutta senhän voi myöhemmin vaihtaa, jos tarvetta on.
Vetopituuden säätövara kannattaisi varmistaa, kun sitä ei ilmoituksessa sanottu, samoin kuin vetopituuden säätötapa: onko tässä esimerkiksi camissa moduuli, jonka asentoa kiertämällä muutetaan vetopituutta, vai tarvitaanko erillisiä moduuleita (joiden saatavuus voi sitten olla toinen kysymys).
Kahva näyttää puiselle, joten se ei liene ainakaan pahimmasta päästä.
Varmaan ihan OK paketti, mutta avoimia kysymyksiä on vielä tuossa yllä lueteltu.