Jep,
Tarvetta olisi H sarjan messiki inserteille, samanlaisia on joskus toimitettu ainakin beman centershot 600 nuolien mukana. Nykyään mukana olevat alumiini insertit ovat mun käyttöön liian keveitä. Jos joillain on ylimääräisiä, voisin lunastaa pois.