22/06/26 - 14:15 ip


Kirjoittaja Aihe: O: altaputoava nuolihylly...  (Luettu 1274 kertaa)

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
O: altaputoava nuolihylly...
« : 10. Heinäkuu, 2015 - 16:44:02 »
.....oikeakätiseen taljaan...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

No comments for this topic.