22/06/26 - 23:56 ip


Kirjoittaja Aihe: M: Peukalolaukaisulaitteita  (Luettu 1361 kertaa)

Tero_U

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 24
M: Peukalolaukaisulaitteita
« : 15. Maaliskuu, 2015 - 20:46:03 »
Moi,

Ois pari ylimääräistä laukaisulaitetta.

Carter BK-Target  hp 125e

Cascade 10 -MYYTY-

teuu(-)jippii.fi
« Viimeksi muokattu: 22. Maaliskuu, 2015 - 19:02:24 kirjoittanut Tero_U »

No comments for this topic.