23/06/26 - 08:35 ap


Kirjoittaja Aihe: O: pullalaatikoita  (Luettu 1369 kertaa)

rauno

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 1116
O: pullalaatikoita
« : 19. Joulukuu, 2014 - 19:38:33 »

Olis muutamalle leipälaatikolle käyttöä.

Enkä ole alkamassa leipuri hiivaksi ;D
Tämänkin viestin aikana olisin voinut olla ampumassa jousella.

"Vegetarian" is an old indian word for bad hunter.

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
Vs: O: pullalaatikoita
« Vastaus #1 : 19. Joulukuu, 2014 - 22:33:20 »
 ??? ??? ??? häh..... ensin pottuja ja sitten pullalaatikoita...milloinkahan joku etsii virkkuukoukkuja... :D
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."