Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
25/06/26 - 05:58 ap
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
O: kanootti tai kajakki...
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: O: kanootti tai kajakki... (Luettu 1243 kertaa)
Varjaagi
OSJM
Viestejä: 7470
O: kanootti tai kajakki...
«
:
12. Heinäkuu, 2014 - 21:57:47 »
...akanreuhkalle kuntoiluvälineeksi....
Kirjattu
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."
No comments for this topic.
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
O: kanootti tai kajakki...