26/04/26 - 12:34 ip

Kirjoittaja Aihe: Hevosmiesten tietotoimisto kertoo..  (Luettu 11271 kertaa)

Varjaagi

• OSJM
Vs: Hevosmiesten tietotoimisto kertoo..
« Vastaus #15 : 12. Syyskuu, 2013 - 15:31:27 »
Meillä taitaa olla ainoita seuroja Suomessa jossa kaikenlaiset ja - tyyppiset jousiukot on sekaisin kuin ellunkanat keskenään - ja minusta se on semmoinen asia että siitä kannattaa olla ylpeä.

Minulle on vuosien varrella muodostunut käsitys tuosta Seikusta, siis vaikka en ole tietääkseni koskaan tavannut häntä kasvotusten, että hän on todellakin erikoinen ja voimakas persoona ja ilman semmoisia tämä maailma olisi niin paska ja tylsä paikka että minä ainakin joutaisin kaulakiikkuun roikkumaan pelkästä pitkästymisestä. Hajutttomat ja mauttomat ihmistyypit on oikeastaan semmoisia että ne kaikki joutaisivat semmoiselle 3D radalle harjoitusmaaleiksi jossa sallitaan vaan leikkurien käyttö... ;)
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Smirkelimies

• Sr. Member
« Vastaus #16 : 12. Syyskuu, 2013 - 17:36:02 »
Meillä taitaa olla ainoita seuroja Suomessa jossa kaikenlaiset ja - tyyppiset jousiukot on sekaisin kuin ellunkanat keskenään - ja minusta se on semmoinen asia että siitä kannattaa olla ylpeä.

Minulle on vuosien varrella muodostunut käsitys tuosta Seikusta, siis vaikka en ole tietääkseni koskaan tavannut häntä kasvotusten, että hän on todellakin erikoinen ja voimakas persoona ja ilman semmoisia tämä maailma olisi niin paska ja tylsä paikka että minä ainakin joutaisin kaulakiikkuun roikkumaan pelkästä pitkästymisestä. Hajutttomat ja mauttomat ihmistyypit on oikeastaan semmoisia että ne kaikki joutaisivat semmoiselle 3D radalle harjoitusmaaleiksi jossa sallitaan vaan leikkurien käyttö... ;)

Erikoinen ja voimakas on persoona juu. Luin jostain säikeestä kuvauksen Ilkan autokaupoista. Ilkka myi pakettiautoa, hinta jotain 3 tonnia. Pari isäntää tuli kattomaan autoa ja tutki sitä tosi hartaasti, väänsi ja käänsi ja kyseli. Ilkkaa alkoi jo v..tamaan. Piste iin päälle oli kun isännät tarjosi autosta jonkun satasen vähempi kuin pyynti oli. Ilkan vastatarjous oli 6 tonnia eikä siitä suostunu tiputtamaan vaikka isännät sanoi että voisi tuosta sen 3 tonniakin maksaa. Jos ostat ilkalta, elä herran tähren ala tinkiä ainakaan alaspäin.  ;D

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #17 : 13. Syyskuu, 2013 - 20:35:42 »
Siihen että miksi metson siihtyvät haavikoissa paremmin etelä-Suomessa kuin näillä seuduin ja pohjoisemmassa on aika looginen selityskin - täällä näyttäsi olevan niin että haapa jo pudottelee lehtiään ja nekin mitkä ovat vielä kunnolla puussa kiinni eivät ole kovinkaan herkullisen vehreän näköisiä. Siinä Ilkan kuvassa missä hän esittelee metson kuvun sisältöä ovat silmut ja lehdet vielä aivan kesäisiä...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."