Eikai sitä retinaa tarvitse vahdata. Ite ankkuroinnin jälkeen vilkasen että se täplä on
kohdallaan ja keskityn sitten tähtäykseen.
Suurimman osan ajasta se onkin, mutta aina silloin tällöin huomaamatta sinne kerkeää vähän vääntöä runkoon ja toi poistaa ne mokat täysin.