22/06/26 - 18:04 ip


Kirjoittaja Aihe: O: satadia pluntteja  (Luettu 1185 kertaa)

Varjaagi

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 7470
O: satadia pluntteja
« : 30. Toukokuu, 2015 - 14:10:17 »
Muutama kipale tai hätätilassa riittää kaksikin....
Mun jousi on ruvennut syömään pluntteja nuolipainon nostamisen jälkeen melkein kuin ponit näkkileipää...
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

No comments for this topic.