23/06/26 - 02:05 ap


Kirjoittaja Aihe: O: Pitkäjousi  (Luettu 1176 kertaa)

TuomoM

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 356
O: Pitkäjousi
« : 09. Helmikuu, 2015 - 10:44:28 »
Oikeakätinen. Ei tarvi olla maailman paras. Saa toki olla, jos on myös halpa.

No comments for this topic.