25/06/26 - 22:23 ip


Kirjoittaja Aihe: Ammuntahanska  (Luettu 1291 kertaa)

Ari_S

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 440
Ammuntahanska
« : 02. Helmikuu, 2014 - 21:52:34 »
Olen hukannu/kylyväny hanskani, jos ylimääräsenä jollaki löytyy voin ostaa/ottaa lahjuksena.

No comments for this topic.