Link 1
Link 2
Link 3
Link 4
Link 5
26/06/26 - 19:27 ip
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
M: sähkötupakki EGO k -MYYTY-
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: M: sähkötupakki EGO k -MYYTY- (Luettu 1537 kertaa)
rauno
OSJM
Viestejä: 1116
M: sähkötupakki EGO k -MYYTY-
«
:
11. Syyskuu, 2013 - 09:37:00 »
Tuommoinen olis jäänyt niin vähälle käytölle että joutaa myydä pois.
http://www.finnvape.com/product/348/finnvape-ego-k-aloituspaketti-900mah-musta
Toinen höyrystin käyttämätön.
lisäksi 2 pulloa nikotiini nestettä(vanilia, citrusmix) ja 2 pulloa nikotiinitonta nestettä(vanilija, aplemix) lisäksi kaupanpäälle 1 putelli normi tupakan makuista nikoteeni nestettä
HP 45 euroa
«
Viimeksi muokattu: 17. Syyskuu, 2013 - 19:24:30 kirjoittanut rauno
»
Kirjattu
Tämänkin viestin aikana olisin voinut olla ampumassa jousella.
"Vegetarian" is an old indian word for bad hunter.
rauno
OSJM
Viestejä: 1116
Vs: M: sähkötupakki EGO k
«
Vastaus #1 :
17. Syyskuu, 2013 - 19:23:55 »
Myyty Ollille.
Kirjattu
Tämänkin viestin aikana olisin voinut olla ampumassa jousella.
"Vegetarian" is an old indian word for bad hunter.
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
»
Keskustelufoorumi
»
Kirpputori
»
M: sähkötupakki EGO k -MYYTY-