26/06/26 - 07:23 ap


Kirjoittaja Aihe: O: pienarin äänenvaimennin.  (Luettu 1217 kertaa)

rauno

  • OSJM
  • *****
  • Viestejä: 1116
O: pienarin äänenvaimennin.
« : 27. Marraskuu, 2013 - 15:41:14 »

Otsikon mukainen laite olis hakusessa.
Tämänkin viestin aikana olisin voinut olla ampumassa jousella.

"Vegetarian" is an old indian word for bad hunter.

No comments for this topic.