22/06/26 - 11:18 ap

Kirjoittaja Aihe: varastotila  (Luettu 3376 kertaa)

Heli

• Hero Member
varastotila
« : 11. Heinäkuu, 2015 - 21:01:13 »
V: Vuokrataan varastotilaa muutamalle 100 vuotta vanhalle lankulle,  muutamalle harvinaiselle ikkunalle, vanhalle höyläpenkille, hevosauralle yms. Orava kun oon ja mukaan on tarttunut kaikenlaista  :)

eemeil

• Sr. Member
  • Vastakaarella ja vaistolla vitikkoon..
Vs: varastotila
« Vastaus #1 : 13. Heinäkuu, 2015 - 16:30:41 »
Ootkos kyselly esim. Oma Varastolta tai Cityvarastolta hintoja, niillähän on monen kokosia koppeja vuokrattavana?
-eemeil
-------------------------------
Tähän sitte jotaki viksua..

Heli

• Hero Member
« Vastaus #2 : 13. Heinäkuu, 2015 - 20:42:40 »
Kiitos vinkistä. Ongelmana on se, että lankuista osa on n. 7 m. pitkiä ja en raskisi niitä kauheasti pätkiä. Ne on toki nytkin ulkona tapulissa pressun alla niin että kuitenkin päädyt auki että hengittää, mutta kun tulevassa väliaikaisessa vuokra-asunnossa ei ole edes pihatilaa sen vertaa.. eli paras ois joku kylmä piharakennus vaikka ränsistynytkin tms.

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #3 : 13. Heinäkuu, 2015 - 20:57:20 »
Jaaha, taitaa Heli olla alanmie.... siis alanhenkilöitä kun varastoi 100 v vanhoja lankkuja.... ;)
"Varjaagi - asiallista koirailua jo vuodesta 1960."

Heli

• Hero Member
« Vastaus #4 : 13. Heinäkuu, 2015 - 21:17:33 »
no, keittiön pöytä on noista lankuista tehty, mutta ei kyllä kestäis sulle Varjaagi näyttää, kun ei oo varmaan ihan kaikkien oppien mukaan tehty  :).. mutta se on minun näköinen, vanha ja vähän kulunu.. :D

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #5 : 13. Heinäkuu, 2015 - 21:22:20 »
Kyllä sitä tähän ikään on nähty vähän vaikka minkälaisia huonekaluja. Itelläkin on itse tehdyt pöydät ruokapöytänä ja työhuoneessa eikä kumpikaan ole ihan perinteistä pöytämateriaalia.

Heli

• Hero Member
« Vastaus #6 : 13. Heinäkuu, 2015 - 21:33:26 »
On tullu kyllä käsillä värkättyä kaikenlaista koko pieni ikä, raudasta, puusta..ideoita kyllä riittää..mutta kävin jokunen aika sitten tuolla sinun "työsivuilla". Näyttää vähän siltä että minä teen mitä osaan, sinä teet mitä haluat  :)

Varjaagi

• OSJM
« Vastaus #7 : 13. Heinäkuu, 2015 - 21:57:02 »
Pakko se on leipä nyhtää sieltä mistä sen saa ja jos se vielä suht mukavaa pääosan ajasta niin mikäs sen parempaa.

Heli

• Hero Member
« Vastaus #8 : 14. Heinäkuu, 2015 - 08:51:38 »
tuo viimeistelyjälki noissa sinun töissä on kyllä huippuluokaa, itse tosiaan ihan askastelutasolla värkkäilen eikä taidot kovin pitkälle riitä, mutta tämä ei tainnut olla se remontti sivu.. :)

Arto_Y

• OSJM
« Vastaus #9 : 14. Heinäkuu, 2015 - 11:18:31 »
tuo viimeistelyjälki noissa sinun töissä on kyllä huippuluokaa, itse tosiaan ihan askastelutasolla värkkäilen eikä taidot kovin pitkälle riitä, mutta tämä ei tainnut olla se remontti sivu.. :)

Tällä foorumilla ei kovin herkästi nipoteta "off-topiceista"...  8)