Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: TuomoM - 06. Kesäkuu, 2015 - 23:02:43
-
Ettei kaikki säikähdä, niin todetaan heti alkuun, että ei minulle :D
Kaveri haluaisi ostaa taljan. Oikea kätinen. 50-70 paunaa. Saa olla kaikki releet mukana. Kuulemma plussaa jos on Hoyt (?).
Tarjoa tähän.
Kiitos.
-
Mikä vetopituus pitäisi olla ?
-
Vaistolla sillä on 28-28,5" eli taljalla varmaan vähän pitempi...?!
-
Kiinnostaisko Hoyt Rampage XT? Kamat Kempeleessä ja kokeilu onnistuu vaikka radalla.
- RH 50-60
- DL 27,5”
- Peep
- nuolihylly: whisker biscuit (muistaakseni Quick Shot)
- nuoliteline: Bohning Lynx 6 - camo
- laukaisulaite: carter chocolate addiction
- tähtäin: HHA Optimizer-Lite Elite TX-5519 Sight .019 Pin RH
- nuolia
- pehmeä hoytin laukku
- yms.
Eikö sen vetopituuden pitäisi olla lyhyempi nimenomaan taljalla?
Jos kiinnostus heräsi niin laita YV:tä.