Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: TuomoM - 06. Kesäkuu, 2015 - 23:02:43

Otsikko: O: Taljajousi
Kirjoitti: TuomoM - 06. Kesäkuu, 2015 - 23:02:43
Ettei kaikki säikähdä, niin todetaan heti alkuun, että ei minulle  :D

Kaveri haluaisi ostaa taljan.  Oikea kätinen. 50-70 paunaa. Saa olla kaikki releet mukana. Kuulemma plussaa jos on Hoyt (?).

Tarjoa tähän.

Kiitos.
Otsikko: Vs: O: Taljajousi
Kirjoitti: JarmoL - 08. Kesäkuu, 2015 - 12:40:30
Mikä vetopituus pitäisi olla ?
Otsikko: Vs: O: Taljajousi
Kirjoitti: TuomoM - 08. Kesäkuu, 2015 - 20:30:22
Vaistolla sillä on 28-28,5" eli taljalla varmaan vähän pitempi...?!
Otsikko: Vs: O: Taljajousi
Kirjoitti: Terok - 10. Kesäkuu, 2015 - 13:10:54
Kiinnostaisko Hoyt Rampage XT? Kamat Kempeleessä ja kokeilu onnistuu vaikka radalla.

- RH 50-60
- DL 27,5”
- Peep
- nuolihylly: whisker biscuit (muistaakseni Quick Shot)
- nuoliteline: Bohning Lynx 6 - camo
- laukaisulaite: carter chocolate addiction
- tähtäin: HHA Optimizer-Lite Elite TX-5519 Sight .019 Pin RH 
- nuolia
- pehmeä hoytin laukku
- yms.

Eikö sen vetopituuden pitäisi olla lyhyempi nimenomaan taljalla?

Jos kiinnostus heräsi niin laita YV:tä.