Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 30. Toukokuu, 2015 - 14:10:17
-
Muutama kipale tai hätätilassa riittää kaksikin....
Mun jousi on ruvennut syömään pluntteja nuolipainon nostamisen jälkeen melkein kuin ponit näkkileipää...