Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Varjaagi - 30. Toukokuu, 2015 - 14:10:17

Otsikko: O: satadia pluntteja
Kirjoitti: Varjaagi - 30. Toukokuu, 2015 - 14:10:17
Muutama kipale tai hätätilassa riittää kaksikin....
Mun jousi on ruvennut syömään pluntteja nuolipainon nostamisen jälkeen melkein kuin ponit näkkileipää...