Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM

Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Skumbe - 29. Huhtikuu, 2015 - 21:42:03

Otsikko: O: vaistojousia, ensijousi vaimolle ja vasurin itelle
Kirjoitti: Skumbe - 29. Huhtikuu, 2015 - 21:42:03
Otsikko aika hyvin kertookin mutta siis haussa on vaistopyssykät rouvalle kevyt 20-30# oikeakätinen vaisto jossa mielellään vaihdettavat lavat (ei pakollinen).

Ja itelle vasurin n. 50# ja mielellään alle 60"

Samaten mietin missä mahtaa mennä seuran vaistot ja kepit jos mahdollisesti saisi lainata että käytäisiin rouvan kans kokeileen vähän eri paunoja jne. Omat talja kepit on liian lyhkäset vaistolle.....