Oulun Seudun Jousimetsästäjät, OSJM
Keskustelufoorumi => Kirpputori => Aiheen aloitti: Tero_U - 27. Huhtikuu, 2015 - 20:15:55
-
Jep
Ostetaan 100 gr kieteellisiä kumiblunttikärkejä yksi tai useampi. ;)
Ei ole paikallisilla kauppiailla hyllyssä...jospa alan harrastajalla olis pakin pohjalla pyörimässä...
-
Jos joku rupeaa myymään niin ite voisin kans ostaa. Tuntuu olevan niin kiven alla ja mielellään napsuttelis noi blunttitaulutkin radalla
-
Satakaksvitosia olisi mullakin vaikka hevosten syödä mutta jostain syystä sataset ovat kiven alla useimmilla kauppiailla. Ainakin TTV:lle pitäisi tulla lähipäivinä...
-
Satakaksvitosia olisi mullakin vaikka hevosten syödä mutta jostain syystä sataset ovat kiven alla useimmilla kauppiailla.
Ei muuten ole ensimmäinen kerta. Mikähän näihin aiheuttaa näitä toimituskatkoksia.